PROPOSTA UNITAT DIDÀCTICA
En aquesta evidència havíem de crear una unitat didàctica, partint del fet que les tecnologies digitals havien de ser el recurs principal de les activitats.
A partir d'això, vaig decidir enfocar la unitat a l'àmbit de coneixement el medi, i més concretament, a l'apartat destinat als hàbits saludables que han de tenir els infants.
Aquesta evidència està relacionada d'una banda amb l'apartat d'apps i dispositius mòbils i d'una altra banda, amb l'àmbit de selecció i ús de recursos digitals.
Els descriptors de la CDD que es tracten amb més profunditat són els següents pertinents a la dimensió 1 Disseny, planificació i implementació didàctica :
1.1 L'ús de les tecnologies digitals com a recursos i estratègies en processos d'ensenyament i aprenentatge
1.2 Selecció de recursos digitals per al disseny d'activitats i la planificació didàctica
1.3 Incorporació de tecnologies digitals en coherència amb el projecte educatiu i les
infraestructures del centre
1.4 Incorporació de la competència digital dels alumnes a les programacions
didàctiques
1.7 Aplicació de metodologies innovadores amb l'ús de tecnologies digitals
*Anteriorment, he adjuntat la meva proposta didàctica i la reflexió que he dut a terme sobre les aplicacions emprades en les activitats.
DESCRIPTORS
Seguidament, i pel que fa a la dimensió 4 ètica i civisme digital es potencia el descriptor de la (4.3) promoció de l'accés als recursos respectant la propietat intel·lectual.
Finalment, i fent esment a la dimensió 5, desenvolupament professional,amb aquesta evidència he dut a terme un desenvolupament professional, atès que com a docent he (5.3) incorporat innovacions presents a la realitat basades en les tecnologies, així com (5.5) creat i divulgat continguts en format digital.