PROPOSTA UNITAT DIDÀCTICA

En aquesta evidència havíem de crear una unitat didàctica, partint del fet que les tecnologies digitals havien de ser el recurs principal de les activitats.

A partir d'això, vaig decidir enfocar la unitat a l'àmbit de coneixement el medi, i més concretament, a l'apartat destinat als hàbits saludables que han de tenir els infants. 

Aquesta evidència està relacionada d'una banda amb l'apartat d'apps i dispositius mòbils i d'una altra banda, amb l'àmbit de selecció i ús de recursos digitals.  

Els descriptors de la CDD que es tracten amb més profunditat són els següents pertinents a la dimensió 1 Disseny, planificació i implementació didàctica :

1.1 L'ús de les tecnologies digitals com a recursos i estratègies en processos d'ensenyament i aprenentatge

1.2 Selecció de recursos digitals per al disseny d'activitats i la planificació didàctica

1.3 Incorporació de tecnologies digitals en coherència amb el projecte educatiu i les infraestructures del centre 

1.4 Incorporació de la competència digital dels alumnes a les programacions didàctiques 

1.7 Aplicació de metodologies innovadores amb l'ús de tecnologies digitals 

*Anteriorment, he adjuntat la meva proposta didàctica i la reflexió que he dut a terme sobre les aplicacions emprades en les activitats. 

DESCRIPTORS

Seguidament, i pel que fa a la dimensió 4 ètica i civisme digital es potencia el descriptor de la (4.3) promoció de l'accés als recursos respectant la propietat intel·lectual.

Finalment, i fent esment a la dimensió 5desenvolupament professional,amb aquesta evidència he dut a terme un desenvolupament professional, atès que com a docent he (5.3) incorporat innovacions presents a la realitat basades en les tecnologies, així com (5.5) creat i divulgat continguts en format digital. 

Reflexió Evidència 3 de maria josé mola
© 2020 Creat per MªJosé Mola - El meu portafoli
Creado con Webnode
¡Crea tu página web gratis! Esta página web fue creada con Webnode. Crea tu propia web gratis hoy mismo! Comenzar